Sider

2.1.16

This was my 2015: My year in outfits #2

Original post

Er I allesammen kommet godt ind i det nye år? Det håber jeg! Jeg havde en dejlig nytårsaften med masser af familiehygge og jeg kunne ikke have bedt om mere. I forhold til starten af 2016 kunne jeg godt finde på at bede om ikke at starte året med at forstuve min tå, men bortset fra det, så klager jeg ikke endnu. 

Vi er kommet til anden og sidste del af opsamlingen af årets outfits - og de kommer lige her, uden særligt mange flere ord. Første del kan I se her

English:
Did you all get well into the new year? I hope so! I had a wonderful new years eve with my family and I couldn't have asked for more. When it comes to the beginning of 2016 I feel like asking "please don't hurt my toe" but it's too late now and it could've been worse. 

We're looking at second and last part of the recap of my outfits from 2015 - and they're here without more words than this. Check out the first part here







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...