Sider

31.12.15

This was 2015: My year in outfits #1


Så står vi her! På målstregen af 2015 og vinker forsigtigt hej til et nyt år. Når jeg står her lige inden nytår, så kigger jeg altid tilbage. På alt muligt. Hvad har jeg lavet, hvad har jeg følt? Hvad har gjort mig glad, ked af det, fuld af kærlighed? Hvad var 2015 for et år, hvad vil jeg huske det for? Og i forhold til bloggen her, så kigger jeg også gerne lidt tilbage på, hvad jeg har taget på i løbet af året og her kommer så mine yndlings-outfits fra årets første seks måneder.

De måneder var først og fremmest præget af, at jeg levede i en barselsbobble og jeg nød det - og jeg er faktisk temmelig overrasket over, at der er et billede fra hver eneste måned, for jeg husker mest at jeg gik i nattøj. 2015 har om noget været kendetegnet ved kærlighed. Og hvad angår tøjet, så er jeg faktisk overrasket over at kunne konstatere at hvert eneste billede repræsenterer noget, som stadig er faste favoritter i mit skab. 2015 har nemlig også været et år, hvor min stil, hvis jeg skal sige det selv, er blevet lidt mere klassisk og jeg går i højere grad efter tøj, som kan blive i mit skab i mange år. 

English: 
Here we are! At the finishing line of 2015 and we're saying hi to a new year. When I stand in front if a new year I always look back. What did I do during the year, what did I feel? What made me happy or sad, what made me feel full of love? What was 2015 and what will I remember it for? And because of this blog I also like to look back on the outfits I wore during the year so here's my favourite outfits from the first six months of 2015.

These months were all about my maternity leave, my baby and enjoying that stage of life - and I'm actually surprised that I have an outfit from each month to show you (and even more if I wanted) 'cause I mostly just remember wearing my PJ's. 2015 was all about love. And speaking of being surprised; every single photo represents something that is still a favorite in my closet to this day. In 2015 I changed and so did my style - I'm mostly looking for pieces that can stay in my closet for years to come. 








Og med det! GODT NYTÅR! Tak fordi I har fulgt mig i dette vilde, dejlige år. Tak fordi I gør mig gladere. Jeg glæder mig til endnu et år i selskab med jer. Pas på jer selv og hinanden, mens vi hopper ind i det nye år, ikke? Vi ses på den anden side med flere tilbageblik. 

English:
And with this! HAPPY NEW YEAR! Thanks for following me during this crazy and wonderful year. Thank you for making me happier. I'm already looking forward to this next year with you guys. Take care of yourself and each other as we jump into 2016, right? I'll be seeing you on the other side with more post about 2015.

1 kommentar:

  1. Er helt vild med outfit 1 og 2 .. Håber du kom godt ind i det nye år <3

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...