Sider

17.9.15

OOTD: The falling leaves drift by my window


Okay, bladene falder ikke helt af træerne endnu, men jeg får bare altid den sang på hovedet, når efteråret gør sit indtog. I skrivende stund kigger jeg ud af vinduet og det regner og regner, postmandens knallert støjer og min lille pige ligger trygt og sover i barnevognen i.... jeg håber i hvert fald på ti minutter endnu. Jeg har varm kaffe i min termokop og det hele er sådan set ret efterårshyggeligt. 

Her mens det endnu ikke er så bidende koldt udenfor at frakker og huer og handsker er nødvendigt, så nyder jeg virkelig at tykke cardigans - eller såkaldte indendørsjakker - kan bruges som helt perfekte overgangsjakker. Denne grå, blomstrede skønhed fra Zizzi er lige netop sådan én - du kan købe den her, hvis du er ligeså forgabt i den som jeg er. Den er smuk og blød og holder mig varm! Og så er den elegant som bare pokker. Bedre bliver det altså ikke. 

English:
Okay, the leaves aren't really falling of the trea just yet but this song always take over my mind as soon as autumn begins. Right now I'm looking out the window and it's raining and raining, my girl is sleeping - and I hope she will be for at least another ten minutes or so. I've got hot coffee in my cup and it's all pretty nice. 

While it's not so cold that coats and hats and scarfs and gloves are a must I enjoy that warm cardigans - or so called indoor jackets - makes for the perfect "between seasons jacket". This grey, floral beauty from Zizzi is just that. It's beautiful and soft and keeps me warm. And it's so elegant too! It doesn't get much better than that. 




1 kommentar:

  1. …the autumn leaves of red and gold ;-)
    Love this Look!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...