Sider

18.9.15

Get your coat on!

De sidste par år har jeg tippet jer i god tid om, at det er nu I skal købe jeres vinterjakker! Jeg ved godt det virker fjollet, når der var 20 grader i sidste uge, men tro mig - vinterjakkerne er væk længe før kulden kommer! I hvert fald de jakker, som I gerne vil have og i de størrelser, I skal bruge dem i. Så hvis du mangler en vinterjakke i år, så er det virkelig nu, du skal ud af fjerene! Jeg er ked af det, for jeg er faktisk allerede sent ude med det her tip og kan se, at flere størrelser allerede er udsolgt, man jeg er blevet fanget i bleskift og i det faktum, at jeg i år ikke selv mangler en vinterjakke. Men derfor skal der tippes alligevel! Nedenfor kan du se nogle af mine favoritter i år - og der er links direkte til den jakke, som du bedst kan lide. 

English:
The last couple of years I've made sure to tell you guys when to go buy your coats! I know it seems silly - just last week we were still wearing summer clothes, but trust me. Winterjackets are gone long before the cold gets here. At least the jackets you want and in the size you need. So if you need a new winter coat this season now is the time to get it! I'm sorry 'cause I'm already a little late and I can see that some sizes are already sold out. I've got caught up in diapers and the fact that I don't need a new coat myself this year - but that doesn't mean I'm not sharing my favorites! 


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...