Sider

19.7.15

Og vinderen er....



Hej alle! 

Afsløringen af vinderen af de fine Zizzi shorts blev altså nødt til at blive udskudt lidt, for igår gik dels med frokost hos min kærestes forældre, men derefter med en grum omgang migræne til mig og feber til lillepigen. Så der blev sinpelthen ikke tid til at få en vinder trukket. 

Men det er der nu! 

Og vinderen blev: Vicki, som skal læse til eksamen i sommerferien - og måske en tur i Den Gamle By. Der er dejligt, så skal vi ikke håbe hun får tid til det? 

Her har vi det vist allesammen bedre i dag, men jeg er træt. Det er jeg altid dagen efter et migræneanfald. Om lidt går jeg igang med at pakke til ferie i sommerhus ude på næsen af Danmark. Og så er jeg igang med at koge Dulce Leche - mums! 

English: 
Hi guys! So sorry, this post is only for Danish readers. Will be back soon though! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...