Sider

26.5.15

OOTD: Oh, hi there white legs!


Sommeren er på en måde lige rundt om hjørnet (ja, i Danmark ved man jo aldrig og solen lader da vente på sig i år, hva'?) og jeg er ligeså stille begyndt at finde mit sommertøj frem fra gemmerne i skabet. For tre somre siden købte jeg mit første par shorts i jeg ved snart ikke hvor mange år og det var en åbenbaring for mig! Jeg tror jeg har fortalt det før, men det kan altså ikke siges for lidt, at bare ben gør sommeren SÅ meget bedre! Inden da gik jeg altid i lange leggins eller helt lukkede strømpebukser, for jeg synes det var synd, at andre skulle se mine blege, tykke ben. Ja, det var for andres skyld, at jeg spærrede benene inde og hvert år var jeg ved at dø af varme! 

Så købte jeg endelig et par shorts. Og det var SÅ dejligt. Jeg tror sjældent jeg har nydt en sommer så meget, som jeg gjorde det år og som jeg har gjort lige siden. Bare ben er bare bedst, når solen skruer op for varmen. Og en lille bonus er, at der faktisk nogle gange kan snige sig lidt farve på de blege stænger også. 

Her er jeg hoppet i et sæt fra VRS Jackies sommerkollektion, som forhandles i Føtex og Bilka. Det kommer næppe som en overraskelse for nogen (i så fald er du ny læser - og så: hej og velkommen!), at jeg er decideret tosset med blomsterprint og derfor var jeg da heller ikke længe om at springe i sættet her. Med en sort top bliver det lige præcist nedtonet nok til at det ikke skriger langt væk af flower-power (jeg prøvede med en hvid top også, det synes jeg ikke virkede). Så kan sommeren altså bare komme an! 

English:
Summer is just around the corner (well, in Denmark you just never know and this year it seems the sun isn't in a hurry to arrive) so I'm starting to find my Summer pieces in the back of my closet. Three years ago I bought my first pair of shorts since I don't know when and it was such wonderful experience. I think I've said it before but I don't think I can say it too much: the summer will be better if you choose to wear bare legs. Before then I always had long leggins or even tights because I thought it would be awful for other people if they saw my pale, chubby legs. Yes, I did it for others and I was so warm all the time that I hardly enjoyed the weather. 

And then I bought a pair of shorts and it was the best summer! I even got some kind of a tan. 

Here I'm wearing a set from VRS Jackie (sold in Danish supermarkets Føtex and Bilka). It's not a surprise to anyone (if it's a surprise to you you're probably new here - in that case: hi and welcome!) that I like flowers. This is no exception! Bring on summer, please! 

Shorts and kimono - VRS Jackie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...