Sider

25.4.15

OOTD: Pretty and practical


Det her er en klar garderobefavorit for tiden og det er der flere grunde til. Jeg er fjollet med skjortekjoler for tiden, dels fordi de er pæne, dels fordi det er virkelig praktisk for mig for tiden - det har jeg måske nævnt før. Men når man ammer, så dur det bare ikke at have kjoler på, som man skal trække hele vejen op på maven for at få adgang til den medbragte madpakke. Så skjortekjoler er et hit! Det er slangeprint åbenbart også, selvom jeg ville have svoret, at jeg aldrig skulle have slangeprint i mit skab. Men nogle gange overrasker jeg sørme mig selv. Jeg er i hvert fald vild med den her slange! 

English: 
This is a favourite in my closet at the moment and there's a few reasons for that. I love shirt dresses right now - they're pretty but they're also practical for me - I might have mentioned it before; because of breastfeeding it's not easy to wear dresses. This makes shirt dresses a big hit since it can open easily! Also; can we talk about the print? I never thought I would want anything snake printed in my closet but then Zizzi went and made this and I surprised myself by buying it.


Dress - W.O.W by Zizzi


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...