Sider

13.3.15

Wish I was wearing: Welcome Spring

Skirt and t-shirt - Zizzi // Bag and sneakers - H&M // Earrings - Stine A // Nail Polish - Ciaté via Matas
Jeg er fuldstændig pjattet med at foråret viser sit kønne ansigt i disse dage. Jeg elsker mine vinterjakker og mit uldtørklæde, men der er også noget helt magisk ved årets første rigtig varme solstråler og de første par dage, hvor man kan tage forårsjakker på uden at fryse. Jeg elsker også, at foråret lægger op til friskere farver i garderoben og i dag gad jeg virkelig godt have det her på. T-shirten hænger allerede inde i mit skab og jeg overvejer meget seriøst at lade det blå nederdel flytte ind - det er lige landet på hos Zizzi. Er det ikke bare skønt? 

English:
I love that Spring is showing it's wonderful face these days. I love my winter coats and my wool scarf, but there's just something magic about those first warm beams of sun light and the first days wearing spring jackets without getting cold. I also love how spring is all about fresher colours and today I would love to wear this. The t-shirt lives with me already and I'm considering letting the blue skirt move in to - it's just now available at Zizzi. Isn't it wonderful? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...