Sider

23.1.15

Are you ready for spring?

Det kan godt være, at Kong Vinter for alvor er flyttet til Danmark, men det betyder altså ikke at foråret ikke er på vej - i det mindste i butikkerne. For eksempel lander Zhenzis pre-spring kollektion i butikkerne nu og jeg kan love jer for, at jeg glæder mig til den nye sæson. Foråret skal stå på sporty minimalisme med paneler, dyreprint og endnu mere blomsterprint. Det bliver godt! 

Herunder kan I se nogle af mine favoritter fra Zhenzi pre-spring lookbook. De giver den gas med det sporty og monokrome og jeg synes det er oget så fint. 

English:
Winter has arrived in Denmark but that doesn't mean Spring isn't on it's way - at least in the stores. Zhenzi's pre-spring collection is hitting Danish stores at the moment and I'm looking so much forward to this season. This spring is all about sporty minimalism, panels, animal print and even more florals! 

Let me show you some of my favourites from the Zhenzi pre-spring look book. They're all about being sporty and monochrome and I really like it. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...