Sider

28.10.14

Wish I was wearing: Tuesday celebration

Kimono and dress - Junarose // Shoes and necklace - Asos // Earrings - Stine A // Lip gloss - Rimmel 
Hvis jeg nu ikke var den højgravide type, som var vildt træt efter en dag, hvor hun har kørt byen halvvejs tynd i bus og senere har power shoppet baby-ting, så var jeg måske i stedet typen, der var på vej ud for at fejre, at jeg i dag har afleveret mit speciale. Der er ganske vist stadig et forsvar tilbage før jeg (forhåbentligt) kan kalde mig cand.scient.anth., men derfor kan man jo godt fejre det. Hvis jeg skulle ud og råbe lidt højt om mine bedrifter, så kunne jeg godt tænke mig, at gøre det i det her. 

I stedet nævner jeg mine bedrifter her fra sofaen, hvor den står på tæpper, cola, bland selv slik og "Gift ved første blik" lige om lidt. Det er helt okay. 

English:
If I weren't the really, really pregnant type of girl who's really tired after a long day I could have been the kind of girl who was going out to celebrate the fact that I handed in my master thesis today. I still have my oral exam before I can call myself cand.scient.anth. but I feel like I'm still allowed to celebrate. If I was the kind of girl who was going out to celebrate I would love to wear something like this. 

But instead I'm sitting on my couch with a blanket, pepsi, candy and good stuff on the tv. It's okay. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...