Sider

2.9.14

OOTD: Five years anniversary (and a whole lot of wind)


Okay, vi kan jo passende lige starte med at vende vejret på vores tur til Frankrig. Normandiet er blæsende og regnfuld - i hvert fald når jeg kommer forbi. Det var anden gang jeg besøgte stedet og soldagene kan altså tælles på meget få hænder for begge ture. Men pyt nu med det; vi havde en rigtig dejlig tur og der er altså noget rart ved at være så tæt på havet og mærke vinden i håret. Jeg er vokset op ved vandet, så det har sikkert også noget med nostalgi at gøre, men jeg mærkede sådan en dejlig ro, når jeg stod ved havet og blev blæst helt igennem. 

English:
Okay - with this first picture lets talk a little about the weather on our trip to France. Normandie is windy and rainy - at least when I'm there. It was my second time there and days with sun can be counted on very few hands even when we're counting both trips. But it doesn't really matter; we had a lovely vacation and there's just something nice about being so close to the sea and feeling the wind in your hair. I grew up close to the sea so I guess it has something to do with nostalgia too. But it did really calm me down to stand by the sea and letting the wind go through you.

Shirt - Junarose // Skirt - Zizzi (gifted for review)
Billederne her er taget den aften, hvor min kæreste og jeg havde fem års-dag som kærester. Det er lidt vildt, for det føles stadig lidt som om, at vi lige har mødt hinanden. Alligevel har vi boet officielt sammen i tre år, uofficielt nok nærmere fire. Og lige om lidt skal vi være forældre. Det er ret vildt så hurtigt livet går - og jeg har på fornemmelsen, at det kun kommer til at gå endnu hurtigere fra nu af. 

English:
These photos were taken on the night of our five year anniversary as boyfriend and girlfriend. It's kinda crazy 'cause sometimes it still feels like we just met. Still; we've been living together for three years on paper - off the record it's probably more like four years. And in a few months we'll be parents. Life is going at a crazy speed right now - and I'm sure it's not going to slow down now.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...