Sider

17.8.14

Wish I was wearing: Paris dreams

Clutch + skirt + t-shirt + shoes: Dorothy Perkins // Lip gloss + nail polish - via Asos //
Perfume, Flower by Kenzo - via Matas
Mens jeg tuller rundt i Paris i noget helt andet tøj end det her, kan jeg vel godt lige drømme lidt, ikke? Siden jeg fik ideen om at skulle et smut til Paris har jeg drømt lidt om et nederdel som dette, men jeg har simpelthen ikke fundet et (før nu, få dage før afgang, selvfølgelig). Nå! Jeg må undvære at klæde mig ud som Carrie. Mon ikke Paris er fantastisk alligevel?

English:
While I'm walking around the streets of Paris in everything else but this I'm still alowed to dream, right? Since I had the idea of going to Paris I dreamed about taking a skirt like this with me, but I haven't found one (until now that is, and I'm leaving soon). Well! I will have to do without dressing like Carrie. I'm sure Paris will be amazing no matter what. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...