Sider

27.8.14

Tip: H&M+ sportswear

All items: H&M+ 
Før jeg tog på ferie fortalte en af mine nære veninder mig en dejlig nyhed - den nåede ikke på bloggen før jeg tog afsted, men den er bestemt heller ikke blevet glemt! 

Gæt hvem, der er begyndt at lave sportstøj til os piger med lidt ekstra buler her og der? Jeg har tit gået i H&M og sukket lidt over det ret billige og ret pæne sportstøj, som alle de tynde piger kunne købe med hjem. Men nu er H&M+ også kommet med på banen! Hurra, hva'? Jeg har endnu ikke haft mulighed for at tjekke om det findes ude i de virkelige butikker, men det findes på hjemmesiden. Der er ikke specielt meget at vælge imellem, men lidt er også godt - især fordi man har lov at håbe, at det er til en start. Jeg er især vild med de printede toppe. 

English:
Before I want on my second vacation a close friend of mine brought me some great news - it didn't hit the blog before I left but I certainly didn't forget about it either! 

Guess who's doing sportswear for girls with a little extra on the side here and there? I've been walking around H&M looking at their pretty and affordable sportswear in their straight size range. And now? H&M+ is doing it too. Yay! I haven't been able to check if it's available in the stores yet, but it is online. There aren't a lot of items to choose between but a little counts too, especially because it just might be the start of something more. I'm especially crazy about the printed tops. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...