Sider

31.8.14

OOTD: A sunny Tuesday in France



Billederne her er fra en solrig tirsdag, hvor der var markedsdag i "vores" lille by i Normandiet. Inden så længe får I billeder at se fra selve ferien, men i dag hvor jeg har de samme bukser på virkede det bare lige passende. I dag er det en knapt så solrig søndag, hvor vi tager i Ikea i stedet for på marked. De næste uger kommer til at stå i flytningens tegn - med min kærestes fuldtidsarbejde og mit (næsten fuldtids)speciale (og at være 7 måneder henne) er det ikke noget vi vil prøve at overstå med et snuptag. Vi fik nøglerne i fredags og har brugt weekenden på at måle lejlighed op og ose møbler. Og fejre min søde kærestes fødselsdag igår, ikke mindst! Vi sørgede for at komme helt ned i gear, blandt andet med hjemmebragt sushi og god film på skærmen. Slet ikke dårligt! 

I løbet af ugen pakker vi vores lille hule ned. I næste weekend står den på store flyttedag og forhåbentligt også et besøg på Food Festival. 

English:
These photos are from a sunny Tuesday - a day with a great, big market in "our" small town in Normandy. It won't be long until photos from our trip will hit the blog, but today felt like an OOTD-post - especially since I'm wearing the same jeans today too. Today probably won't be as sunny and we will not be going to a market. However we'll go to Ikea instead. The next few weeks will be all about moving our home - with my boyfriend fulltime job and my (almost fulltime job) writing my master thesis (and being 7 months pregnant) we're not going to try to get it all done at once. We got the keys Friday and been spending the weekend taking measurements at our new place and looking at furnitures. And celebrating my boyfriend's birthday of course! We made sure to relax a lot and brought home sushi and watched a good movie. Not bad, not bad at all! 

During next week we'll pack down our small apartment and next Saturday will be "big moving day". Hopefully we'll have time during the weekend to visit the local Food Festival too. 
Jeans - Zizzi (Gifted for review) // T-shirt - Junarose // Cardigan - Zhenzi
Bukserne var bare én af de ting, jeg fik med hjem fra Zizzis skønne event i København. Jeg var bekymret for om de ville du til mig og min gravide mave, så jeg snuppede dem et nummer større end ellers - og de er simpelthen helt perfekte! Ud over at det i sig selv er noget at snakke om at finde et par flotte bukser med slid-detaljer i plus size, så skal jeg altså også lige snakke lidt om, hvor rare de er at have på! De er så behagelige og bløde og - aaaah! Du kan finde dem her, hvis du også lige står og mangler et par.  

English:
These jeans are just one of the things I took home from Zizzis amazing event in Copenhagen. I was worried if they'd work for me and my baby bump so I picked them up one size bigger than I would usually wear - and they're perfect! Besides talking about that it's not the easiest thing in the world finding great jeans with details like these I have to talk about how nice they are to wear! They are so comfortable and soft and - aaah! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...