Sider

7.8.14

Instagram Lately











På det sidste har der været masser af feriestemning ovre på min Instagram (@Malenefl) og det fortsætter lidt endnu, for lige nu sidder jeg i en bil på vej ned i Europa. Alt efter hvor meget adgang jeg får til internet i denne ferie, kommer der til at være opdateringer fra det franske ferieland også - kom endelig og følg med, det kunne være hyggeligt! 

Jeg har planlagt nogle indlæg, mens jeg er afsted, så der ikke bliver helt stille herinde. Men hvis jeg er lidt ekstra langsom til at offentliggøre og svare på kommentarer og den slags, så er det altså bare derfor! Pas på jer selv så længe!

English:
Lately my Instagram profile (@Malenefl) has been all about vacation and it'll stay that way for a little longer, 'cause right now I'm in a car on my way to somewhere in Europe. I'm not sure how much I'm going to be online on my next trip, but when I'm online I'll make sure to update on Instagram - come join! 

I've planned a some posts while I'm gone so the blog won't turn all quiet, but if I'm slower than usual at publicing and answering comments that's the reason! Take care of yourself until we see each other again! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...