Sider

18.7.14

OOTD: Chubby white legs

I har måske allerede læst, at jeg blev kontaktet af Bilka, som gerne ville dele nogle af deres sommerstyles med bloggen. Ellers kan I læse om og se de andre looks her og her. Jeg har gemt mit yndlingslook til sidst (men måske har du allerede set det på bloggens facebookside), for jeg var også altid typen, der gemte maden med pålægschokolade til sidst i børnehaven. Toppen her har det fineste print og er lavet i tyndt, lækkert bomuld. Pasformen er ikke helt fantastisk om min mave - der er den faktisk alt for lille, men med højtaljet nederdel, så gør det ingenting overhovedet. Jeg kommer bare ikke til at bruge toppen sammen med bukser for eksempel, men sådan må det så være! Til gengæld fungerer det her så godt, hvis I spørger mig, at jeg er ret ligeglad! 
English:
You might already know that I was contacted by a Danish supermarket that wanted to share some of their summer styles with the blog. If you haven't seen the other looks yet you can check them out here and here. I saved my favourite look for last (but you might already have seen it on the blogs facebook page), 'cause I've always been the one to save the best for last. This top has the prettiest print and I love the fabric, which is a nice thin cotton. The fit isn't great around my belly. It's actually way too small in that area, but with a high waisted skirt like this it doesn't really matter at all. It just means that I won't be using this top with pants, but that's okay - especially because I think this looks works so well. 
Top - Bilka / Skirt - Asos Curve / Sandals - Ecco


1 kommentar:

  1. Dejligt outfit! Du ser bare så sommerlig ud! :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...